אופיסר

אודות אופיסר

מערכת אופיסר הוקמה בעמל רב על מנת לסייע לבעלי עסקים לנהל את העסק שלהם טוב יותר ובקלות

אופיסר תוכננה והוקמה על ידי שני יוצאי יחידות המודיעין של צה"ל שצברו בשנים רבות של עשייה בשוק הפרטי נסיון ניהולי רב אשר מאפשר לנתח תהליכים ולייעל אותם עד מאוד.
באמצעות הניסיון הרב שנצבר אופיסר מעמידה לרשותך כלים יעילים ונוחים לייעול תהליך העבודה שלך ומאפשרת לך לחסוך כסף רב ובמקביל לזהות נקודות חולשה בתהליכים הקיימים ולשפרם.
הלקוחות של אופיסר יכולים להעיד כי כבר בעת הטעמת המערכת היא זיהתה אצלם נקודות חולשה והביאה ל-ROI (תשואה על ההשקעה) מדהימה תוך זמן קצר.

אופיסר

להלן רשימה חלקית מאוד של הפיצ'רים באופיסר:

מעקב מלא אחרי התיקים שלך
אופיסר מאפשרת לדעת בכל רגע נתון באיזה שלב בתהליך כל תיק נמצא. המערכת תתאים עצמה לתהליכים הייחודיים של העסק שלך ותוודא שאף תיק לא "ייפול בין הכסאות"
כתיבת חוות דעת בצורה נוחה
המערכת כוללת רכיב אינטגרלי המאפשר כתיבה נוחה של חוות דעת באמצעות שליפה באופן אוטומטי של נתונים והתמונות מהתיק וממסמכי השטח
ניהול עבודת אנשי השטח באופן מקיף
למערכת רכיב משוכלל המאפשר להפוך את הקישור בין אנשי השטח למשרד לקל ונוח על ידי הגדרת סטנסילים בצורה גמישה המותאמת בדיוק לצרכי העסק שלך
קשר רציף עם הלקוחות
המערכת מאפשרת לך לשמור על קשר רציף עם לקוחותיך ומשמשת גם כ-CRM. באפשרותך לשלוח מיילים, SMS ו-Whatsapp ללקוחות בקלות ומתעדת אותם בתיק
קבלת תובנות עסקיות
המערכת מאפשרת לקבל ניתוחי עומק שיצביעו על נקודות חיוביות ונקודות לשיפור כגון הזמן הממוצע לביצוע תיק. עובדים יעילים יותר ופחות וכו'
עבודה בענן שמאפשרת לעבוד מכל מקום ובכל זמן
העבודה בענן מאפשרת לחסוך הוצאות כבדות על שרת מקומי (בעלות השרת, תחזוק, חשמל ועוד) ואף חשוב מכך מאפשרת לך ולעובדים לעבוד מכל מקום ובכל זמן